sobota, 19 stycznia 2013

Pozycjonowanie, a raczej optymalizacja


Muszę się pochwalić kolejnym osiągnięciem w sztuce zwaną pozycjonowaniem, albo raczej optymalizacją bo samo pozycjonowanie to według mnie strata czasu.

Po około roku przerwy w optymalizacji czegokolwiek okazało się, że stare sposoby są nadal najlepsze i najbardziej promowane przez wujka Google - bo tylko na pozycji w tej wyszukiwarce zawsze mi zależy.

Kiedyś promowałem swoje strony związane z bezpieczeństwem IT, później stronę firmy zajmującej się wdrażaniem technologii VoIP. Zarówno obie strony, choć były małe i nie były bardzo prężnymi firmami  w Google pojawiały się na wysokich pozycjach, a to dzięki temu, że stosowałem się do tworzenia stron według standardów oraz dodawaniem artykułów z frazami układanymi pod Google.

Więc rada ode mnie na przyszłość. Nie starajcie się sztucznie pozycjonować stron. Szkoda czasu i pieniędzy - efekty zazwyczaj nie są współmierne. Lepiej stosować się do starych, dobrych praktyk i rozwijać stronę efektywnie dla ludzi, a nie tylko dla wyszukiwarek.

Idę świętować wy pozycjonowanie strony wypożyczalni samochodów znajomego :)


BTW. sorry za taki offtop, musiałem się wyżalić :P


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Proszę zostaw swój komentarz w celu dopowiedzenia tego czego ja nie wiedziałem lub wywołania ciekawej dyskusji. Wprowadziłem moderowanie komentarzy ze względu na dużą popularność bloga wśród różnych SEO botów :)