poniedziałek, 21 stycznia 2013

VoIPmonitor Free GUI

Dziś na sourceforge wrzuciłem mały projekt, który robię ze znajomym, Jest to nakładka - GUI na VoIPmonitor. VoIPmonitor to nic innego jak sniffer, który pomaga przy analizie jakości połączeń głosowych.  Co prawda sam projekt posiada GUI i to bardzo dobre, ale płatne i niestety zaciemnione przez ionCube.

VoIPmonitor Free GUI na pewno nie jest i raczej nie będzie konkurencją dla oryginalnego GUI voipmonitora.  Nasze GUI to tylko darmowa alternatywa :)





Dziś wrzucam to co zrobiłem przez jeden dzień. Mamy nadzieję, że projekt będzie rozwijany :)

https://sourceforge.net/projects/voipmonitorgui/


Będę wdzięczny za raportowanie o znalezionych problemach oraz podatnościach w kodzie.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Proszę zostaw swój komentarz w celu dopowiedzenia tego czego ja nie wiedziałem lub wywołania ciekawej dyskusji. Wprowadziłem moderowanie komentarzy ze względu na dużą popularność bloga wśród różnych SEO botów :)