piątek, 1 lutego 2013

Telekomunikacja Polska Infolinia

Ile to się naszukałem żeby zadzwonić do Telekomunikacji Polskiej - Orange na infolinię :)

Aby zadzwonić za darmo z telefonu komórkowego wystarczy skorzystać z numeru:

800120810 -  infolinia dla osób dzwoniących z telefonu komórkowego z każdej sieci.

Standardowe infolinie Telekomunikacji Polskiej

19393 – jest to tak zwana Błękitna Linia dla indywidualnych klientów telekomunikacji
19330 – a to Błękitna Linia dla klientów biznesowych Telekomunikacji Polskiej

Zobacz, może przyda Ci się również informacja na temat cyfrowy polsat infolinia.

5 komentarzy:

  1. No w końcu można zgłosić awarię przez komórkę ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dzięki za numer telefonu

    OdpowiedzUsuń
  3. OK, następnym razem od razu wpadnę tutaj zamiast przeczesywać stronę telekomunikacji polskiej czy jak to się teraz nazywa orange.

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajnie napisane. Jestem pod wrażeniem i pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń

Proszę zostaw swój komentarz w celu dopowiedzenia tego czego ja nie wiedziałem lub wywołania ciekawej dyskusji. Wprowadziłem moderowanie komentarzy ze względu na dużą popularność bloga wśród różnych SEO botów :)