poniedziałek, 3 czerwca 2013

VIM podręcznik użytkownika


Znalazłem i podaję dalej rewelacyjny podręcznik całkowicie w języku polskim dla użytkowników vim'a.



Link do podręcznika znajdziecie poniżej.


Dla osób, które nie wiedzą czym jest vim - ale takich mam nadzieję, na tym blogu nie ma (-;  to zacytuje wikipedię:

Vim według oficjalnej interpretacji oznacza vi improved. Jest to wieloplatformowy klon edytora tekstu vi, napisany przez Brama Moolenaara, holenderskiego programistę. Vim należy do grupy wolnego oprogramowania o otwartym kodzie źródłowym. Pierwsza wersja została wydana w 1991 roku.



:wq

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Proszę zostaw swój komentarz w celu dopowiedzenia tego czego ja nie wiedziałem lub wywołania ciekawej dyskusji. Wprowadziłem moderowanie komentarzy ze względu na dużą popularność bloga wśród różnych SEO botów :)